Pentru că știu că uneori este greu să ajungi la sala de sport când ai un copil mic acasă, dar mai știu și cât este de important pentru psihicul unei mămici să-și recapete silueta, am pregatit împreună cu Iulian Dinu Fitness Coach la Personal Trainer Studio câteva filmulețe cu exerciții ușoare pentru începătoare.

Primul lucru pe care trebuie să-l știți este acela că vă puteți apuca de sport doar dacă sunteți sănătoase și medicul vostru și-a dat acordul pentru asta. Dacă ați născut recent nu strică să-l întrebați și legat de diastaza abdominală, am scris aici ce este aceasta. În cazul în care aveți așa ceva, NU faceți sport acasă, consultați un specialist pentru că exercițiile trebuie personalizate.

Bun, dacă totul este OK, primul pas este încălzirea, este esențial să nu treceți cu vederea aceste exerciții, ele previn accidentările și pregătesc corpul pentru efort.

 

Dacă ați terminat cu încălzirea, iată mai jos un set de exerciții pentru tot corpul. Pentru începători faceți câte 10-12 repetări din fiecare exercițiu, 2-3 serii combinate. Creșteți treptat numărul de repetări și numărul seriilor, pe măsură ce căpătați rezistență.

Exercițiul 1: genuflexiuni și ridicări de brațe cu gantere de 1 kg. Picioarele depărtate la nivelul umerilor, atenție ca genunchii să nu depășească vârfurile picioarelor atunci când coborâți în poziție.

2 Ridicări de brațe lateral. Picioarele depărtate la nivelul umerilor, genunchii ușor flectați, ridicați brațele lateral. Nu depășiți nivelul umerilor la ridicare.

3. Jumping Jacks cu greutăți la nivelul pieptului.

4. Fandare în față. Atenție ca genunchiul să nu depășească glezna( să nu plece în față când executați mișcarea)

5. Genunchii la piept din poziție de flotare. Spatele drept.

6. Ridicare picior în spate alternativ. Piciorul cu care executați miscarea trebuie să fie încordat.

 

Acesta ar fi un set de exerciții pentru începători, ușor de făcut acasă atunci când bebe doarme :). Introduceți sportul în rutina voastră zilnică, chiar dacă momentan nu puteți merge la sală. Știu că este greu cu un bebeluș mic, dar nu este imposibil. După ce veți trece de primele săptămâni și peste pragul psihologic în care veți dori să renunțați, sportul va deveni obișnuință.

Să nu uitați să vă hidratați corespunzător! Spor la treabă!

Mulțumesc Iulian Dinu pentru suport!

 

 

Surse video: arhiva personală

Sursă foto: Pixabay

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *