Instrumente de marketing în blogging-Digital Parents Talks V

De ceva vreme o sâmbată pe lună este dedicată  workshopurilor pentru bloggeri Digital Parents Talks. Am început să aștept cu nerăbdare întâlnirile, atât pentru faptul că de fiecare dată plec cu informații noi care mă ajută să evoluez ca și blogger dar și pentru faptul că revăd oameni dragi pe care îi consider prieteni sau cunosc alți bloggeri offline.

Subiectul întâlnirii de ieri a fost Instrumente de marketing și cum le putem folosi pentru blog. Despre detaliile tehnice discutate în cadrul workshopului au scris foarte bine Ana Nicolescu aici și Lucia Radu-Simota aici, așadar o să vă scriu mai jos câteva dintre informațiile cu care am rămas eu în urma întâlnirii:

  • există o diferență între oamenii cu blog care scriu pur și simplu de plăcere atunci când au timp și bloggeri, cei care au un plan editorial bine stabilit și o strategie de dezvoltare
  • conținutul trebuie să fie de calitate, să ofere emoție, să răspundă unor nevoi
  • calitatea conținutului este dată fie de experiența proprie fie de un material bine documentat
  • brandul personal se construiește prin muncă
  • trebuie să scriem pentru oameni, să transmitem informații de care aceștia au nevoie
  • comunitatea este foarte importantă. Această propoziție am tot auzit-o în cadrul fiecarei ediții  DPT la care am participat, interacțiunea și susținerea reciprocă a bloggerilor prin share și comentarii ale articolelor ajută foarte mult
  • este esențială comunicarea cu cititorii
  • trebuie  găsită calea perfectă pentru creșterea blogului, este importantă atât creșterea organică dar și utilizarea unor înstrumente de marketing care pot ajuta
  • un visual, un banner de calitate te ajută întotdeauna

Acestea au fost pe scurt câteva informații din cadrul prezentarii lui Robert Katai, Visual Marketer și Content Strategist pentru Bannersnack, iar în partea a doua a workshopului am învățat să facem bannere cu ajutorul SnackTools. Aplicația este extrem de interesantă și ușor de utilizat chiar și pentru cei  ca mine, care nu prea le au cu tehnica 🙂 și ajută la crearea unor imagini de calitate.

Iată mai jos și unul dintre bannerele pe care l-am făcut la workshop, am fost fericită să găasesc fonturile folosite pe blog și cum subiectul meu preferat este nutriția, și bannerul a fost în ton.

banner1-2

 

În concluzie: atunci când alegi să scrii pe blog trebuie să o faci cu seriozitate, să te implici si să investești iar rezultatele se vor vedea în timp. Este important să crești cu răbdare, să oferi conținut de valoare și să ai încredere în tine, să găsești modul perfect de a ajunge la publicul tău. Eu cred că atunci când ești natural, când scrii cu pasiune despre subiectele preferate și când îți păstrezi orginalitatea ai toate șansele de reușită.

 

Mulțumim Parenting PR pentru lucrul minunat pe care îl faceți pentru noi! Sponsorii ediției au fost Skin Novels, SnackTools iar gazda Apollo 111 barul.

 

 

Credit foto: Mihai Răitaru

(Visited 354 times, 1 visits today)

5 Comments

  1. Pingback: Digital Parents Talks, ediția a V-a, Instrumente de marketing în blogging

  2. Pingback: Despre ce e BebeH.ro și câteva instrumente de marketing pentru a ajunge mai ușor la cititori!

  3. Pingback: Dragostea necondiționată la un bloger | Talente de Năzdrăvani

  4. Pingback: Instrumente de marketing în blogging la Digital Parents Talks, ediţia a V-a ⋆ Denisa Manica

  5. Pingback: Bloggerii, comunitatea şi marketing-ul - Mămica Activă

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.