Pentru campania #prânzlabirou derulată împreună cu Alina Trifu și susținută de Bioloi am pregătit și 5 variante de rețete menite să vă ajute. Unele dintre ele necesită încălzire, dar cred că în fiecare birou modern există acum chicinetă și un cuptor cu microunde. Dacă nu, există și variante mai simple, combinații de salate hrănitoare cu leguminoase și legume( linte, năut, fasole roșie cu verdețuri proaspete din piață, roșii, castraveți, ardei, etc). Paste integrale, orez integral cu legume și sos de roșii. Totul este să vă pregătiți din timp, să aveți ingredientele în casă iar asta presupune puțină organizare.

 

Iată mai jos propunerile mele:

  1. Pui la cuptor cu rădăcinoase și murături(sau salată). Eu păstrez uneori pielea în timpul procesului de coacere, însă am grijă să o îndepărtez înainte să mănânc. Rădăcinoasele de regulă le tai felii de aceeași lungime, le pun în tavă pe hârtie de copt cu o lingură de ulei și condimente. Nu, în imagine nu sunt cartofi, ci păstârnac și țelină.

 

 

2. Sandwich cu somon afumat. Pâine de secară sau integrală cu somon afumat, rucola, roșii, zeamă de lămâie.

 

3.Omletă cu legume. O puteți mânca lângă o salată sau într-o lipie.

 

4. Pui cu legume la wok. Eu pregatesc întâi puiul apoi legumele. Puteți să folosiți puțin sos de soia pentru un gust mai bun, usturoiul nu merge la birou 🙂

 

5. Avocado cu mozarella, roșii, puțin oțet balsamic și sare. Eu mănânc cu crackers de hrișcă expandat.

 

Acestea sunt câteva dintre propunerile mele, variante există însă nenumărate. Alegeți inspirat și evitați merdenelele din colț, nu vă aduc absolut nimic bun în afară de plăcerea de moment a gustului. Masa de prînz are și ea rolul ei la fel ca și celelalte mese, așadar încercați să nu săriți peste ea!

 

 

 

Sursă foto:arhiva personală

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *