Vineri, Robert Diaconeasa a pus pe grupul comunității de bloggeri de parenting din care fac parte, următorul mesaj „Guys, nu știu dacă ați reușit să vedeți pe site-ul Webstock nominalizările pentru ediția de anul acesta. Dacă nu, dați-mi voie să vă felicit, Ana Nicolescu & Lavinia Pavel, Andreea-Carmen Radu, Anca Bold Gheorghe și Ana Maria Ivan. Ana și Lavinia sunt nominalizate la două categorii cu Digital Parents Talks: Special Projects și Social Media Projects. Carmen, Anca și Ana, sunteți nominalizate la categoria Social Media Projects. De asemenea, sunt super fericit să vă spun că și „picniCOOL by DaddyCool.ro” este nominalizat la categoria Special Projects. Ueeeepaaaaa!!!!

Well, povestea mea sună cam așa: întâi a fost ideea și prima încurajare primită de la Ana Nicolescu și Lavinia Pavel să pornesc la drum. Temerea mea cea mare era că nu voi reuși să transmit informațiile, pentru că, în jurul blogului meu se formase o comunitate, dar totuși aceasta era mică. În luna ianuarie 2017 lansam pe blog primul articol, Campania de conștientizare a ingredientelor de pe etichete. Eu cred că mulți dintre oamenii pe care îi cunoaștem intră cu un scop în viața noastră, cum ar fi să ne ajute să vedem drumul mai clar. Aici intră și Alina Trifu (care a avut două idei minunate pentru alte campanii la care am lucrat cu drag, #healthyonyourbreakfast și #prânzlabirou). Am decis apoi că etichetele merită mai multă expunere și asta a fost! Împreună cred că am reușit să transmitem mesajul important către cititorii noștri: citiți eticheta și alegeți cu atenție ce puneți în farfurie!

Sunt mândră că proiectul este nominalizat la premiile Webstock, la categoria Social Media Projects. Asta da aventură, mai ales pentru un blogger cu doar 1 an și un pic vechime.

Sunt mândră că sunt mai multe proiecte din zona de parenting nominalizate, toate sunt interesante. Îi cunosc pe bloggerii care au inițiat campaniile, știu cu câtă pasiune muncesc și cât suflet pun în tot ceea ce fac.

Wow! Parcă tot nu-mi vine să cred că a trecut un an de la prima mea participare la Webstock…Țin minte și acum cât m-am bucurat când am primit mailul de confirmare, deși nu cunoșteam pe nimeni în afară de Raluca Loteanu, Ioana Marinescu și Miruna Ioani. Anul acesta, lor li se adaugă mulți alți oameni faini pe care abia aștept să-i revăd, de care mă leagă campanii online sau offline.

Ca să revin puțin la capitolul recunoaștere, pentru că aici părerea voastră contează și poate fi transmisă prin vot, la Webstock există și premiul ABSOLUT Online Personality of the Year. Nominalizații sunt „persoane active în mediul online care se exprimă prin intermediul blogurilor și site-urilor și au o prezență activă în rețelele sociale. Persoane implicate în activități online cu impact în rândul unor grupuri sau comunități”. Cred că cei care fac schimbări merită ca munca lor să fie recunoscută și nu fac un secret din faptul că mie mi-a plăcut efortul Mirunei Ioani legat de campania cu alăptatul în public.

Despre faptul că evenimentul va avea speakeri interesanți, că vor fi multe conferințe legate de cele mai noi tendințe în social media puteți citi pe site-ul Webstock. Eu vă mai spun doar atât: încă vă mai puteți înscrie până pe 22 septembrie, iar aici găsiți toate detaliile.

Să ne vedem cu bine pe 29 septembrie!

 

Dacă doriți să fiți la curent cu ultimele articole publicate pe blog, puteți urmări și pagina de Facebook aici

 

Sursa foto:Webstock

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *