Semintele de chia se numara printre cele mai sanatoase alimente furnizate noua de catre mama natura, sunt foarte bogate in nutrienti si consumul lor ne duce o multime de beneficii.

Ce contin semintele de chia? Contin omega 3 si 6, calciu(de 5 ori mai mult decat laptele), fosfor, magneziu, fier, mangan, fibre. Sunt usor de digerat in comparatie cu semintele de in de exemplu si sunt sarace in sodiu si colesterol. Se pot prepara in foarte multe moduri insa eu am facut astazi din ele budinca pentru ca aveam chef de ceva dulce.

Am folosit asa: 1 ceasca de seminte de chia, 2,5-3 cesti de lapte de orez, 1 lingura de sirop de agave, 1 lingurita de fulgi de cocos, 1 mar, 1 lingurita de xylitol( acesta este zahar de mesteacan), 1 lingurita de scortisoara.

Peste semintele de chia am pus siropul de agave si laptele de orez incalzit. Am curatat marul de coaja si seminte, l-am taiat bucatele si l-am pus pe aragaz la foc mediu intr-o cratita de ceramica.Peste el am pus 1 lingurita de xylitol. Am amestecat bine si cand s-a inmuiat marul am pus si scortisoara. Intre timp semintele de chia s-au hidratat si si-au marit volumul. Marul aromatizat cu scortisoara a fost toppingul budincii mele.

A iesit un desert foarte gustos, preparat intr-un timp foarte scurt, perfect pentru o dupa amiaza de toamna.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.