Poate ați citit deja articolul de pe site-ul lui Jamie Oliver legat de AdEnough.

Dacă nu, haideți să vă spun eu care este noua direcție în care merge mișcarea Food Revolution by Jamie Oliver, mișcare din care sunt mândră să fac parte în calitate de Ambasador, alături de alți oameni minunați.

Zilnic, copiii noștri sunt bombardați cu reclame la junk food, la TV, în mediul online, la intrarea în supermarket, la casele de marcat, pe panourile outdoor etc.

Copiii văd și cer, pentru că aceste produse sunt prezentate într-un mod mai mult decât apetisant. La unele dintre ele există mascote drăgălașe, altele sunt prezentate chiar de copii care par fericiți și mulțumiți cu consumul lor, iar altele sunt prezentate de sportivi de performanță. În aceste condiții, munca unui părinte legată de educația alimentară poate deveni dificilă, mai ales în cazul unui copil pofticios.

Pentru că mai sunt și unii (întâlniți mai rar, ce-i drept) care nu sunt fani dulciuri. Eu cunosc doar un caz, și nu, nu este vorba despre propriul meu copil… Cum îi explici tu unui copil de 3-4 ani că prea multe bomboane+napolitane+fast food, strică? Sau că băutura carbogazoasă are mult zahăr și consumul acestuia în cantități mari pe termen lung, este nociv?

Îi explici, bineînțeles, cât de bine poți, și te rogi ca obiceiurile bune și explicațiile tale să dea roade și mai târziu. În adolescență sau pre-adolescență.

Cu toate acestea, este nevoie de o schimbare. Acest lucru încearcă să facă și Jamie Oliver, prin noua campanie #AdEnough. Cum? Prin încercarea de a obține ca transmiterea reclamelor la junk food pe TV să fie făcută după ora 9 pm, prin controlul acestor reclame pe panourile publicitare, în mediul online și chiar și în mijloacele de transport.

Vă întreb acum, dacă pentru țigări s-a putut face acest lucru, de ce pentru produsele bogate în zaharuri, sare și grăsimi nu ar fi posibil?

Trebuie să putem face ceva astfel încât rata obezității infantile să nu mai crească în ritmul în care o face acum.

Să știți că fiecare dintre noi poate contribui la această campanie, printr-un simplu gest: postarea pe rețelele de socializare a unui selfie/poză în care avem ochii acoperiți, postare cu hashtag-ul AdEnough. Așa a arătat poza mea. A noastră, de fapt.

Eu zic că merită să încercăm împreună să luptăm împotriva obezității infantile. Doar 2 minute durează să facem un selfie/poză, nu mai mult. Nu este simplu și nici rezultate rapide nu vom obține, însă eu una susțin campania, pentru că m-am săturat! Voi?

 

 

Dacă doriți să fiți la curent cu ultimele articole publicate pe blog, puteți urmări și pagina de Facebook aici

Sursa foto:Pixabay, arhiva personală

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.