Comunități, triburi, oameni împreună

Știți senzația aceea pe care o ai la întâlnirile de Crăciun? Cu familie, mulți prieteni, veselie și prăjituri? 🙂 Ei bine, așa a fost sâmbătă la cea de-a 8-a ediție Digital Parents Talks, unde am povestit despre comunități, despre branding și SEO.

A fost o ediție aniversară, cu mulți participanți veniți chiar și din țară, cu speakeri grozavi. Ceea ce au reușit cele două fete de la Parenting PR este următorul lucru: să creeze o comunitate. Să ne aducă împreună.

 

Încerc de vreo două zile să scriu articolul, la mine funcționează bine când este totul încă proaspăt în minte. Am plecat de acolo încărcată cu energie pozitivă, cu informații multe, variate și interesante și cu părere de rău că n-am putut sta de vorbă chiar cu toată lumea.

Prima parte a evenimentului a avut invitați de seamă, Ioana Chicet-Macoveiciuc (Prințesa Urbană), Evelina Necula (Kinderpedia) și Diana Ghindă (Training Cafe), tema discuției fiind construirea comunităților și brandingul.

De la Diana am aflat care este diferența între triburi și comunități, de la Evelina am aflat cât este de important să creezi identitatea brandului care să te facă ușor de identificat, iar de la Ioana cum să ajungi la oamenii din comunitatea ta și cum să ții  legătura cu ei.

S-a discutat mult și despre importanța întâlnirilor offline, pentru că așa ajungi să cunoști oamenii.  La urma urmei, crearea unei comunități presupune și interacțiunea face to face, nu doar de după tastatură.

Partea a doua a întâlnirii a fost mult mai tehnică, cu Lavinia Pavel la conducere, iar tema a fost SEO și almighty google. Sunt multe lucruri de spus despre SEO, iar mie mi se pare destul de dificil să încerci să scrii întotdeauna după principiile care îl fac pe google să îți indexeze articolele mai bine.

Ca să vă faceți o idee despre ce vorbesc, iată câteva lucruri importante pentru google de care ar trebui să ținem seama când scriem:

  • Target- pentru cine scriem materialul
  • Alegerea unui număr de 3-5 cuvinte cheie
  •  Analiza competitivă- cine a mai scris pe acest subiect și ce anume a mai scris (putem face căutare după cuvintele cheie selectate). În urma analizei trebuie să decidem care este valoarea unică pe care o va aduce articolul nostru cititorilor noștri
  • SEO – alegem 1 cuvânt cheie după care facem SEO la titlu, URL și 3-4 cuvinte secundare după care facem seo la imagini, meta title, conținut

Noroc că Lavinia ne-a spus că nu e musai să facem SEO chiar la fiecare articol 🙂 pentru că uneori mai scrii și după cum simți, nu prea poți să calculezi totul.

Finalul întâlnirii s-a lăsat cu o surpriză pentru fete și cu torturi raw vegane, cu multă emoție și pentru noi și pentru ele.

 

Așa cum spun Ana&Lavinia, misiunea lor este aceea de a susține părinții bloggeri,  de a-i ajuta să colaboreze și să devină practic o voce comună care să genereze inițiative cu impact la nivel de comunitați dar și de societate. Sună bine, nu?

 

Partenerii și susținătorii acestui eveniment au fost: Disney Channel, Idea Bank, Kinderpedia, Aqua Carpatica și Bioderma.
PS: Chiar dacă personajul principal din „O poveste încâlcită” de la Disney este o prințesă, fii-miu a considerat că povestea și personajul masculin- pentru că există și el ca în orice poveste- merită multă, multă atenție 🙂

Mulțumiri speciale pentru găzduire Centrului de Recreere şi Dezvoltare Personală „Conacul Golescu Grant”. Acesta este un compartiment subordonat Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Sector 6.

Sursă foto: Cristina Nichituș, @Photography Studio – Kids & Family

(Visited 82 times, 1 visits today)

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.